a

neděle 14. července 2013

Hudba: Kytaristu Guns N' Roses málem zabila elektronická cigareta!

DJ Ashba je americký skladatel a kytarista kapel Guns N' Roses a Sixx A.M., na nějž kvůli tomu, že nosí klobouk, nadává asi 150 tisíc zaprděných fanoušků Slashe, kterým ještě nedošlo, že DJ ve skutečnosti není žádný DJ, ale sakra zručný kytarista:


Kromě toho, že umí hrát skvěle na kytaru, má Ashba také dlouhodobé problémy se závislostí na cigaretách, které se rozhodl vyřešit tím, že si u našich severních sousedů z Polska koupil elektronickou cigaretu. A tento vynález jej nakonec málem stál život. Pokračuje samotný kytarista:

"Nekouřil jsem 9 měsíců, místo toho jsem si koupil v Polsku e-cigarety, které obsahovaly obrovské množství nikotinu a stopy nemrznoucí směsi. Nikdo o tom nevěděl, ale musel jsem do nemocnice, kde mě zachraňovalo 8 nejlepších lékařů. Množství nikotinu, které podle testů do mého těla během kouření e-cigarety pronikalo, bylo srovnatelné s vykouřením třiatřiceti balíčků klasických cigaret denně.

Ashba se vrací ke klasice
Po vyšetření byli doktoři v šoku, že jsou mé orgány i přesto všechno v perfektní kondici. Poradili mi, abych kouřil klasické cigarety i nadále, protože bych mohl dostat šok. Tentokrát se mi snad postupně podaří s kouřením opravdu přestat."

Až před vámi bude tedy příště kámoš machrovat se svým elektronickým zázrakem, zkuste se ho zeptat, kde jej pořídil. Možná budete svědky náhlé změny nálady...

Polské e-cigarety doporučuje pět z pěti polských nebožtíků

Žádné komentáře:

Okomentovat