a

pondělí 21. září 2015

Mötley Crüe už by měli vážně skončit

Jelikož patřím mezi sedm fanoušků Mötley Crüe u nás, kterým ještě nebylo třicet, byl bych docela rád, kdyby to kucí zabalili na výsluní a ten rockovej důchod si vychutnávali jako opravdové legendy, na něž se vzpomíná s nefalšovanou nostalgií, příjemným mrazením v zádech a nalajnovaným kilem koksu. Prostě taková ta domácí pohoda.

Pak si pustím záznam víkendového koncertu Mötley Crüe z fesťáku Rock In Rio a mám chuť propadnout v usedavý pláč. Vidím tam totiž tři muzikanty a jednoho maskota sítě McDonald's, kterému slíbili, že za každou pětiminutovku na pódiu dostane 2x Big Mac, velké hrancle a kelímek sody, a tak se tam všemožně potí, produkuje neartikulované zvuky a dává na odiv svoje tancující pneumatiky. Sorry, já se chtěl tentokrát ovládat, pak jsem tomu ale dal druhou šanci a můj výraz byl...


Sixx a Lee jsou cajk a minimálně další dekádu ještě cajk budou. Mars je bojovník, kterej to i přes nelehkou zdravotní situaci vždycky svedl uhrát tak, abyste jeho handicap nevnímali. A pak je tady člověk, díky němuž jsem fakt rád, že Mötley Crüe právě jedou své (snad-už-fakt) poslední turné. Člověk, k němuž bych rád choval alespoň elementární slušnost, ale když se takřka celou kariéru choval jako kolosální čůrák, je teď zatraceně složité si ty úšklebky odpustit.

Mötley Crüe a knedlo vepřo zelo na festivalu Rock In Rio:



Ovarové koleno sólově vraždí americkou hymnu:

Žádné komentáře:

Okomentovat