a

pondělí 7. září 2015

Lady Gaga podle všeho dost miluje Iron Maiden

Popoví zpěváci mě absolutně nezajímaj. Popové zpěvačky mě naopak zajímaj docela hodně. Nemusíte oplývat dedukčními schopnostmi Alenky Pastelky z Ezo.tv, abyste pochopili, co tedy na popových interpretech asi cením ze všeho nejvíc. Jo, většinou jsou to prsíčka a další výbavička, neb nic jiného dnešní pop music konzumentům ostatně ani neprodává.

Proto jsem nikdy moc nepochopil, jak někdo může uchcávat z pana Gaga, co má vpředu párek kokršpanělů a ještě to maskuje halucinogenními kostýmy, které vypadaj jako z dílny závisláka na toluenu. Nebo Peta Dohertyho. Eeeeh!

Lady Gagaová a její kámoš Pete "ty drogy nejsou moje a ta částka, co jsem za ně dal, taky nesouhlasí" Doherty

Jenže teď budu muset tuhle Lejdy podle všeho začít respektovat. Lady Gaga je totiž velkou fanynkou Iron Maiden, což znovu potvrdila dneska ráno, když vstávala už v 5:00, aby si nezapomněla stáhnout (oficiálně, vy piráti!) novou desku Iron Maiden "The Book of Souls". Proč ale nevstávala třeba v 6:00? Jak souvisí hodina, kdy se probudíte, s tím, jestli si na něco vzpomenete? A odkdy se lidi chlubí tím, že si jdou něco - byť oficiálně - stáhnout? Okej, okej... jsem zasranej hnidopich. Já vím.


Lady Gaga má tedy počínaje dneškem můj respekt a už se mu nikdy nebudu smát. Každej ale jinak ví, že popová královna je jenom jedna...


Pokud jste došli k závěru, že celým smyslem téhle novinky bylo oslavit přednosti Katy Perry, máte pravdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat