a

středa 9. září 2015

Francie si zve do televize Ghost. TV Hovna má Maxíky

Nerad, fakt nerad používám název TV Hovna. Považuju to za krajní dehonestaci všech slušných exkrementů tohoto světa. Silnější označení pro ten nebetyčnej odpad, co si u nás nechávají denně 2 miliony lidí lifrovat přímo do mozkovny, ale zatím neexistuje. Zatím. Jestli s tím hlavy pomazané nehodlají nic dělat, ujmu se toho sám. A to budete teprv čumět.

Jelikož Hovnu už několik let nesleduju a její bizárky nacházím výhradně prostřednictvím sdílečů na Facebooku, docela mě překvapilo, když jsem onehdá narazil na další z dílků do skládačky "Proč tenhle hnůj ještě nezakázali a proč se tolik lidí nechává denně intelektuálně kastrovat". Dejte si impozantní show prasopsů z Maxim Turbulenc v jedné z nedávných Snídaní s Hovnou:


No... a shodou okolností jenom o pár minut později registruju cool záznam songu "From The Pinacle To The Pit", kterým Ghost zavřeli huby všem bohabojným Frantíkům ve vysílání francouzské televize Canal +. Malinko rozdíl, co?


Existuje snad lepší příklad, jak moc je naše společnost, která dává svou pozorností kapitál tomu svinstvu nahoře, v prdeli? Ano, chci burcovat národ k zamyšlení. Ne, nečekám, že se cokoliv změní.

Dnes opět brečel jsem
Dávali zprávy
Z televize jen volání
Pod kořenem báby

Proč mi to děláte?
Je mi to třeba?
Pěkně mě mrdáte
A to je teprv středa

Žádné komentáře:

Okomentovat