a

čtvrtek 15. srpna 2013

Hudba: Nový klip DevilDriver je pěkné žrádlo

Po otevření YouTube přehrávače s novým videoklipem DevilDriver mě ihned zarazil nezvykle vysoký počet dislajků, který se ale pochopitelně netýká samotné muziky, protože dislajkovat muziku DevilDriver může jenom totální kretén v otázce tvrdší hudby příliš distingovaný posluchač.

Proto jsem chytře usoudil, že nevole bude velmi pravděpodobně spojená spíše s vizuální stránkou věci, což se mi následně potvrdilo, protože jsem pět a půl minuty sledoval, jak si přísnej metloš užívá života - tedy griluje s kámošema, sjíždí se do němoty a souloží se vším, co má k tomu uzpůsobený otvor. Prostě klasický páteční večer, akorát natáhnutý do nesnesitelné stopáže pěti minut (nikdo si po pořádném pátečním večeru tak dlouhý časový úsek nepamatuje).


Nakonec jsem si přečetl následující komentář, který mi potvrdil, že i v tomto videu jsou obsaženy vyšší morální principy, které by měly v člověku po jeho zhlédnutí rezonovat a donutit ho zvážit jeho životní priority. Well, asi je se mnou opravdu něco špatně.

Pokud to nepřečteš, rozklikni si to...

Žádné komentáře:

Okomentovat