a

neděle 25. srpna 2013

Hudba: Novinky KoRn, Skindred a Trivium zní fajnově

Jelikož i velcí (hahaha) blogeři a webmástři potřebují jednou za čas chvilku oddychu, vyrazil jsem na kratší dovolenou za Johnny Deppem do Karibiku, odkud se blog aktualizuje jenom těžko. To víte, všude samí piráti a jiná chamraď.

Každopádně jsem zjistil, že během mé absence vyšlo několik slušných kousků nové muziky, o níž bych vás nerad připravil, a proto jsem zde s bryskními postřehy k tomu, co jsem zatím stihl prohnat svým sluchovým ústrojím:

- Singl "Never Never" z dílny legendárních KoЯn nebyl zrovna trefou do černého. Můžete se ohánět tím, že zrovna vám připadá vlastně docela fajn (což je i můj případ), všeobecné stanovisko fanoušků je však poměrně jasné - od návratu Heada zkrátka většina očekávala něco jiného. To nejspíš zaregistrovala i samotná kapela, a proto přichází s velmi chutnou náhradou v podobě ukázky songu "Love & Meth". Jo, nějak takhle by mohlo znít celé album.

- V rytmech reggae válcující partu Skindred jsem pěkných pár let nesledoval. A nejspíš to byla docela velká chyba. Jejich nový singl "Ninja", který pochází z chystaného alba "Kill The Power", zní totiž překvapivě svěže. Překvapivě pro mě. Pokud máte Skindred v oku, možná je toto jejich klasický projev a v diskuzi mi to s klidem můžete omlátit o hlavu.


- Na úplný konec jsem si nechal své milované Trivium, jejichž nová deska "Vengeance Falls" ve mě z ukázek vyvolává silně ambivalentní pocity. Což ale zprvu platilo i pro přechozí album "In Waves", z kterého se časem v mých očích stalo asi nejlepší album této floridské party. Zatím se tedy můžu konejšit tím, že singlovkám "Brave This Storm" a "Strife" stihnu přijít na chuť. Zatím.

Žádné komentáře:

Okomentovat