a

středa 12. června 2013

Hudba: Abandon All Ships - nejhorší "metalová" kapela všech dob

Aby hned na úvod nedošlo k mýlce - slovo "metal" uvádím jednak v uvozovkách, druhak jenom proto, že je kapela na většině svých profilů prezentována jako metalcore či post-hardcore. Osobně bych možná volil příznačnější škaltulky (jen tak namátkou mě nyní napadají "pussy metal" či "gaycore"), ale to už asi zabíháme do přílišných detailů. Abandon All Ships jsou zkrátka naprosto obskurní záležitostí, vedle níž vypadá tvorba Justina Biebera jako sofistikovanější klon Pink Floyd a Maxim Turbulenc jako progresivní těleso, jehož hudba má blízko k nebeským výšinám. Ostatně hudebnímu projevu odpovídá také image kapely


Are you fucking kidding me?
Tahle odpadní parta nyní vydala nový videoklip k singlu "Less Than Love", který zní, jako by se vám tři minuty a čtyřicet sedm sekund někdo snažil narvat lízátko do prdele. Bez přehánění.

Videoklip sledujte zde:

8 komentářů:

  1. Autor tohodle článku prd rozumí mainstreamověji laděnému coru... Tohle se vůbec neliší od spousty jiných corových kapel, takže mi příjde naprosto irelevantní na ně házet špínu, tomu se prostě říká žánr :)

    OdpovědětVymazat
  2. podle jednoho songu nemuzes soudit celou tvorbu. A to ze se autorovy kapela neliby neznamena ze je spatna

    OdpovědětVymazat
  3. na nej neni nic zle podla mna

    OdpovědětVymazat
  4. AAS znám od doby, kdy v českejch končinách po nich pes neštěkl (což se skoro nezměnilo, s vyjimkou podobnejch článků)...s prvním albem to byl poměrně slušnej ač ulítlej post-hardcore se silnou (ale vkusnou) dávkou elektroniky...a ono proč si čas od času neodpočinout od ortodoxního metalu...s posledním albem se ale začínám klonit k tomu, co píše autor článku, z poměrně originálního přístupu se stal obskurní pokus narvat "metal" opět zpátky na mtv a mám dojem, že i na diskotéky...a ač se mi zdála jejich tvorba zajímavá a svěží v dnešní době...nejsou a nebudou Linkin Park v době HT;)

    OdpovědětVymazat
  5. zpěvák - levná nepovedená kopie Despised Icon, kytarista romantický idol puberťaček, bubeník tuctový statista vzadu a klávesák nejspíš zvyklý na DJs pult. smícháním těch čtyř individuí vznikla kapela, které bych zakázal kurvit název metal, nebo přídomek core. co se toho týče, měkčím žánrům nefandím, ale i metalcore se dá udělat tak, aby posluchač neměl pocit, že sedí na hovně, které kyne a snaží se vlízt mu zpátky do prdele. v elektru je tolik možností a oni si vyberou suchý beat levných disko klubů. song je bez šťávy a energie, která je pro metal charakteristická. tohle mi přijde jako špatný vtip u kterého je škoda usnout.

    suma sumárum, pro mě nezajímavá kapela bez špetky rozumu a nemusím slyšet víc songů. které hovado dokáže vyplodit takový odpad, podle mě nemůže zahrát nic pořádného. když tihle volové vylezou na koncertě, metalisti odejdou, nebo je ukamenují a pochčijí. když to pustí na disko, dětičky dostanou infarkt, sotva bořík trochu zařve. na jejich vystoupení bych v životě nevlezl a upřímně doufám, že sliz, který jsem právě slyšel brzy zapomenu.
    podle mě škoda hodnotit. na druhou stranu mě to utvrdilo v tom, že dělám dobře, když si kapely vbírám opravdu pečlivě :)

    OdpovědětVymazat
  6. pokud někdo tyhle články bere vážně, tak je vidět, že nezná autora.... já ho teda taky neznám :D ale vim, že je třeba to brát s lehkým nadhledem :D ...a nebo možná ne... ve většině případů mám stejný názory :D

    OdpovědětVymazat
  7. Srovnávat to s Bieberem je silný kafe ne ? Zase tak hrozný to není a bez toho buzíka co tam kráká by se to dalo i poslouchat. Přece jenom ten screamer ujde.

    OdpovědětVymazat
  8. je to zatial to najhoršie a Najteplejšie zoskupenie aké som kedy videl. V tých nagelovaných vláskoch a teplých svetríkoch hraju ako naozajstný gayovia. s tou basou mal spevák spievať vrazenou do zadku?!! Totálne robia hambu metalcoru a všetkému okolo metalu... GAY-HAMBA a TRÁPNOSŤ číslo 1.Abandon All Ships

    OdpovědětVymazat