a

středa 7. října 2015

Rammstein jdou (asi) nahrávat nové album. Haleluja!

Nemám rád Německo. Tak.. právě jsem si ulevil. Tedy... tou první větou jsem si ulevil. Žádné fazole dneska na oběd neprobíhaly, takže... co jsem to chtěl?

Jo, k tomu Německu. Mám k Německu zkrátka určitej typ averze, který nejspíš pramení z hodin dějepisu, kde jsem pozor dával (a co jako, že byl Hitler židovskej Rakušák?), a navazujících hodin jazyka německého, kde jsem naopak pozor nedával, a proto znám po pětiletém studiu téhle vepřové hatmatilky akorát pár zbytečností a zhruba tuším, jak se řekne zatáčka, neb to slůvko podezřele připomíná české označení pro holky s vagínou do větru. Prostě die Kurva.


Ale abych tady naše sousedy pořád nehanil, německá preciznost už je dneska etalonem kvality (zdravím do Volkswagenu) a nějakej ten jejich metal taky není dvakrát k zahození. Třeba takoví Rammstein jsou docela v pohodě kapela a vlastně mi ani nevadí, že jsou to Němčouři jako Brno, páč dokud řežou do kytar a na koncertech lidi kropí plamenometem (Hitlerův odkaz je všudypřítomný), dokážu jim jejich původ odpustit.

A víte, proč se seru s tak dlouhým úvodem? Protože celá novinka by jinak zněla - a vemte jed, že na většině českejch servrů znít bude - nějak takhle...

Rammstein jdou do studia a na Facebook si dali tuhle fotku:


Konec. Jdu si pustit Katy Perry. Čau!

Žádné komentáře:

Okomentovat