a

středa 2. října 2013

Hudba: Nightwish mohli mít pořádně sexy zpěvačku

Švédská kapela Amaranthe kolem mého sluchového ústrojí krouží asi stejně vzdálenými oblouky jako (skoro) celý zbytek švédské metalové scény. Jo, možná je to hanebné tvrzení, po němž bych měl urychleně začít větrat hudební databáze a pirátské servery, ale v konečném důsledku na to se*re bílej tesák. K tomu, aby člověk prohlásil, že zpěvačka Amaranthe Elize Ryd je kost, nepotřebuje žádné povědomí o tamní scéně - stačí špetka solidního vkusu (a nebýt Vladko).

Elize se nyní pochlubila tím, že v roce 2006 měla reálnou šanci získat post zpěvačky Nightwish! Dokonce zveřejnila i ukázku, v níž svým hlasem opatřila slavný Nightwish song "Nemo". A jako malý bonus i trochu zmateně působící prohlášení:

„Tohle jsem si šetřila na výjimečnou chvíli. Nyní, když se můj sen splnil a já se stala zpěvačkou… a mohla jsem cestovat po celém světě, potkávat zajímavé lidi a vidět Nightwish přímo v akci. A dostala možnost mít tak výborné fanoušky. Jsou to nádherné vzpomínky ze dne, kdy mi Nightwish poslali demoverzi skladby „Nemo“ a požádali mě o to, abych přispěla svým hlasem. Tady to je: ‘Nemo’ z konkurzu na post zpěvačky Nightwish!“

Skvěle vypadá a dobře zpívá. Tuomas Holopainen je možná tak rozptýlený nošením rozhalených blůzek, až přestává rozeznávat, co by jeho kapele skutečně pomohlo. Že by si nyní, kdy Nightwish procházejí podobným odbobím jako v roce 2006, vzpomněl na staré časy?

Minimálně za pohled by to stálo:



Žádné komentáře:

Okomentovat