a

čtvrtek 18. února 2016

Kanye West je ještě větší idiot, než jsme doufali

Kanye West mě baví. Baví mě křišťálově čistá bizarnost jeho světa, jeho neskutečně prdelatá a totálně vymaštěná žena (nedávno vydala knihu selfíček) nebo srandovní jména jejich dítek, kterým se ve škole určitě nebude nikdo smát, protože Severozápad pro holku a Svatý Západ pro kluka je dneska už přece úplně v normálu. Ačkoliv, jejich táta se jmenuje Káně Západní, takže co mě to vůbec překvapuje, že jo.

Zprvu mi to celé připadalo jako čistá parodie, pak jsem měl chvíli pocit, že jde možná o docela promyšlenou sebeironii, nakonec ale zvítězilo duševní prozření a souznění s faktem, že je Káně zkrátka prototyp sebestředného kokota, kterej úplně ztratil kontakt s reálným světem (něco jako Gene Simmons, co teď prodává masku svojeho make-upu za 1000 (!!) dolarů, ale ještě víc na drogách).

Káně teď zase víří vody internetu, protože se jeho Twitter vyšvihl co do bizarnosti někam na úroveň Kolotoč, a stal se tak důkazem, že podivnej obsah můžete tvořit i bez účasti Pavla Poulíčka nebo Slávka Boury s Markétou Majerovou (sick!).


- Tady chce od majitele Facebooku jednu miliardu dolarů pro svoje vzletné plány. Protože nejlepší místo, kde žádat majitele Facebooku o prachy, je konkurenční Twitter.


- Tady píše o tom, že je největším umělcem všech dob. Což na svém Twitteru v různých obměnách parafrázuje zhruba 18x denně.


- Tady něco blábolí o svých albech a slibuje, že ještě než umře, stihne dostat přes 100 cen Grammy. Těch cen Grammy, na něž letos dostal přesně 0 nominací.


- Tady už přechází do full retard módu a chce, ať mu narozeniny slavící Zuckerberg nejpozději zítra zavolá. Zuckerberg má přitom narozeniny v květnu.


- Tady jsem vám našel malej rébus, abyste se ujistili, že na vás tahle myšlenková lobotomie nezanechala trvalé následky.


V ankětě vpravo nahoře nyní můžete odpovídat na otázku "Proč se v lese máme chovat tiše?"!

Žádné komentáře:

Okomentovat