a

úterý 3. listopadu 2015

ŠOK: Obálka nového Sparku není úplnej humus!

Korejsky Blog není žádnej Hatersky Blog, abyste věděli. Pokud byl tedy důvod, do Sparku a grafického pandemonia jeho obálek jsem střílel ostrými a dobře se u toho bavil. Stejně tak ale nemám problém na férovku přiznat, když do té nekonečné temnoty neumětelství pronikne drobounký záblesk naděje a kvality.

A to se právě teď stalo.


Jestli se mě ptáte, proč sakra ten obrázek nejde zvětšit, je to tím, že tohle je maximální rozlišení, které ze sebe Spark na svém Facebooku i ofiko webu vymáčkl. Protože když chcete promovat svůj plátek, logicky (!) všude vyvěsíte obrázky obálky v rozlišení 8 pixelů na 3 brambory.

Ale jinak to není špatnej kousek, co říkáte? Jasně, zas tak moc práce s tím kucí asi neměli a v podstatě šlo jenom o to, aby správně přebarvili logo, když se ale člověk zpětně ohlídne na zvěrstva, co jsou čas od času schopní na obálku svého časáku poslat, je už jenom samotnej fakt, že tak pěknej artwork kolosálně nedojebali úchyláckým fontem z malování (a že já bych o malování mohl psát rozsáhlé eposy), docela solidní úspěch.

Rád bych taky dodal, že tady za nikoho neoroduju a už vůbec není pravda, že mě Spark za tuhle novinku jakkoliv uplatil. Je mi totiž úplně fuk, jestli si Spark koupíte. Důkazem budiž žebříček mých priorit:

1. Já
2. Kozičky
---------------------------------
12293. Kdo je Ladislav Zibura a proč někoho zajímá
12294. Kolik lidí si koupí novej Spark
12295. Jaderný program Ugandy

Žádné komentáře:

Okomentovat