a

neděle 29. listopadu 2015

V rockovém světě vládne mír, láska a slušnost

Taky máte pocit, že už se to napětí všude okolo pomalu nedá vydržet? Že už máte dost válek, teroristů a imigrantů? A že když to konečně malinko poleví, vyhraje Slavíka Ortel? Klid. Naštěstí je tady svět amerického rocku, kde v posledních dnech panuje mír, pohoda a atmoška tak hřejivá, že by jí teplotu mohla závidět i společná šatna Justina Biebera, Jana Bendiga a Dalibora Slepčíka. Siiiiiiick!

Příkladem sluníčkových lidí jsou hlavně Sully Erna z Godsmack a baskytarista Mötley Crüe Nikki Sixx, jejichž společná lovestory eskalovala během tohoto víkendu, kdy prvně jmenovaný poslal svému protějšku skrze podcast Jameyho Jasty (Hatebreed) toto krásné vyznání:

"Řeknu to přímo: V životě jsem nepotkal většího kokota, než je Nikki Sixx. Je to debil. Je to zasranej debil a je mi úplně jedno, co mi na to řekne. Ví moc dobře, kde jsem, a ví moc dobře, jak mě najít, takže pokud má ten zmrd koule, může to udělat. Klidně to řeknu přímo tady v tomhle podcastu. Je to čůrák, kámo. Chová se k lidem jako ke sračkám.


Nevím, o co mu jde. Je to ten nejvíc... já ani nenacházím slova. Nikdy jsem nikoho podobného nepotkal. Neuvěřitelně sebevědomý egomaniak, co si myslí, že je pořád na vrcholu světa. Připadá si strašně relevantní, přitom je to jenom starý, tlustý a vymaštěný děda."

Aby bylo jasno, tenhle homoerotickej souboj Sullyho s Nikkim vyvěrá ze společného působení obou kapel na Crüe Festu 2009, kde Godsmack nezvládli roli předskokanů, respektive jim nedošlo, že Mötley Crüe jsou maličko primadony a ostatním kapelám například rozdávají papírové visačky s nápisem "předskokan", případně jim diktují, na kolik metrů se k nim můžou nebo nemůžou přibližovat a tak podobně. Prostě egoválka jako víno.

Taky na těch kartičkách mohlo stát "Sully má malýho Vojtu Dicka", že jo. Nevím, co by se dělo pak.

My do toho každopádně nevidíme, avšak můžeme rozhodnout, kdo je sakra lepší. Takže hlasujte v anketě vpravo nahoře. Je to souboj!

Godsmack:



Mötley Crüe:



New Element (feat. Jan Bendig and homo band):


Žádné komentáře:

Okomentovat