a

neděle 5. června 2016

Rock Am Ring skončil předčasně. Natočí o tom Hovna reportáž?

Můžu se vám svěřit s něčím intimním? Vždyť je to vlastně můj blog, že jo, tak co bych nemoh. Eh.

Snad tuhle zpověď nečtou učitelky ze základky, říct to ale prostě musim.

Přiznávám, že jsem na základní škole několikrát sabotoval docházku, páč jsem zůstal ve svém pokojíčku a tam zběsile masturboval sosal prďáckou rychlostí 7kb/s videa z festivalu Rock Am Ring. Za den jsem zmákl obvykle tak dvě, měl z toho ultimátně erektivní pocity a opakovaně si je pak přehrával až do chvíle, kdy jsem znal každičkou sekundu a nejmenší nuanci. Jo, mám pocit, že dnešní Youtube mládež asi totálně netuší, o čem že to grandpa korej povídá, ale co už.

Rock Am Ring je každopádně srdcovka. A ačkoliv mi jeho hudební dramaturgie nebyla nikdy tak blízká, jako třeba sestavy Downloadu nebo Hellfestu, díky precizním livestreamům a každoroční tuně obrazového materiálu mám tenhle fesťák fakt rád.

Proto mě zle píchlo u srdečního svalu, když dnes ráno zpravodajské servery začaly referovat o předčasném ukončení tohoto ročníku, který - stejně jako ten loňský - mohutně sužovala nepřízeň počasí. V pátek bylo na následky zasažení bleskem ošetřeno přes 80 lidí, několik s vážnými zraněními. Včera bouřilo opět a předpověď na dnešek nebyla o nic lepší. Autority proto zasáhly a necelou stovku tisíc rokerů nemilosrdně poslaly domů. Smolík!

Celá věc má ale ještě jednu rovinu: Rock Am Ring se po mnoha a mnoha letech loni přesunul ze závodního okruhu Nürburgring na starou vojenskou základnu v Mendigu, načež začala příroda ukazovat pořadatelům mohutnej prostředník. Já teda nemám přehled o kompletní historii Rock Am Ringu, k předčasnému ukončení ale došlo snad úplně poprvé - a loni k tomu taky nebylo daleko, zatímco předtím šlo roky všechno jako po másle. Náhoda? Nemyslím si.

Svou konspirační teorii jsem proto expresně odeslal redakci TV Hovna, jejíž reakce zněla...


Ok, takže hotovo. Teď se ještě můžete kouknout na to nejdůležitější, co první (a zároveň poslední) dva dny Rock Am Ringu letos přinesly:

Amon Amarth


Breaking Benjmain


Billy Talent


Deftones


Killswitch Engage


Disturbed


Volbeat


Tenacious D

Žádné komentáře:

Okomentovat